Saturday, November 12, 2011

11-11-11...

tarikh smlm...11/11/11...jumaat

mmg nice nombor tuh

apa yg best ngan date tu ekkkk....bila tgk fb kengkwn, ramai gak le mmg meraikan sesuatu semalam

ada yg smbut besday, ada yg menimang cahaya mata, btunang, nikah...

ada gak yg bersedih pd tarikh tuh...

apapn hidup mesti diteruskan

utk aku lak...smlm merupakan hari yg aku kira sbg hari btuah aku gak...dh sebulan 11 hari aku memulakan bisnes homemade moist cake ni....alhamdullillah sambutan amat menggalakkan...ni semua mmg mnjadi peransang utk aku lebih serious dlm bidang ni...


org kata klu nk bjaya, kita kena buat apa yg kita suka @ apa yg kita suka, yg tu le kita buat...so...itu jugakle yg sedang aku buat...heheheheh....

ni nk ckp psl smlm le ni @ 11/11/11 - aku dpt oder dr Mr Joseph sebanyak 8pcs utk 1kg punyer...wah....bangsa lain dh bminat ngan moist cake aku...best nih...dan yg bestnyer Mr Joseph ni merupakan incharge utk Grand Opening Hotel Marvelux a.k.a The Windmill Station yg btempat di Tmn Kota Laksamana, Melaka....

Kiranyer moist cake aku tu merupakan salah satu desert utk event tsebut...hohohohoho...mana sangka kan aku nyer moist cake dh bjaya menebusi market hotel...gerek sihhhhh!!!




tepat kol 9am, aku dh tcongok kt dpn Marvelux...psiapan utk launching sdg sibuk bjln...So, slps berurusan ngan Mr Joseph, aku pon blah arrr dr tmpt tu...segan gak nk tcongok lelama kan....kiranyer tamatle kisah utk pagi tu...

ni nk citer diptg 11/11/11 @ 4:45pm ..on dway nk p anto kek ke umah customer, dpt msg dari seseorang yg mana xlain dan xbukan iaitu mr Joseph....tadaaaaa.....

"Pn. Mazlah, the moist cake was delicious, received gd comment..we looking 4ward 2co-operate wf u...akan call if ada function lg...."

perghhhh...cukup lega rasa hati bila dpt respond cenggitu...sapa xsuke bila dpt respond cmni....

mudah2an ada lg rezeki aku pas ni....demi anak2 dan keluarga....amin....

No comments:

Post a Comment