Tuesday, December 27, 2011

Chaiyok2....

Tinggal beberapa hari sahaja kita akan menyambut 2012...

Happy New Year buat semua...bila dh thn baru, azam pon baru kan...

Apa gaknyer azam korang2 diluar sana ekk????....

-tukar kerja?
-cari side income baru?
-beli kereta baru?
-beli rumah baru?
-berhenti kerja dan buat bisnes sendiri?
-kahwin?
-tambah ahli keluarga?
-melabur emas, perak?
-sambung belajar?

Apa jua azam korang, aku ucapkan selamat berjaya...mudah2an usaha kita dipermudahkan olehNya...amin

Azam aku..???
Ni kali pertama aku berazam tau (dgn ikrar sungguh2 ni) ...sblm ni ada gak azam2 tu, tp juz azam lah...tp kali ni mmg betul2 nk tanam n nk realisasikan azam aku tuh...

Azam aku dh tentu le berkaitan ngan kek...skang ni dh ada regular customer...so mknanyer bisnes aku ni on-going dari suam2 kuku ke istilah STABIL...insyallah

jgn lak confuse...aku kata bru on-going...diulang skali lagi...on-going....hehehehe

aku dh mulakan bisnes ni seawal Okt 2011...dh 3bln dan smbutan alhamdullillah...amat menggalakkan...jd seawal 2012 ni, kena wat kesinambungan yg lebih baik arrr...Ya Allah, permudahkanlah urusan hambamu ini...amin...

Skali lagi, jom layan my latest edition...idakle grand mana...tp teramat puas ngan hasil sdiri yg semakin hari smakin bagussss...walaupon tnpa apa2 basic...hik3...tgu anak2 besau, bru le join mana2 kelass...

Chaiyokkkk mazlah..!!!
cust nk cupcake with edible image utk bbynyer yg comel tu - sempena majlis Aqiqah utk si cute little boy tu...agak menarik gak combinasi biru+kuning kan?? perasan lak...
Close up - after di'casing'kan...
klu korang perasan, mgu ni mmg mgu 'kuning' utk sumer my cake kan?? i loikeeee...!!!
test market dlm usaha mempelbagaikan product?? any interested??

ni spesis cupcake...base on requested, cust nk loose pack je..so, gini je le yg dpt aku buatkan...susun cecantik kt dlm cake box...nmpk mabeles gak kan!!!


kek besday pertama utk ari ni...simple je..sonang baitu...


kek besday ke2 utk ari ni (wif edible image)...2tgkt lagi...tp ttp bertemakan simple...yg penting rasa n hrga mmg amat berpatutan...insyallah


Harapan aku cuma satu utk 2012 nti..ingin mendalami lagi bidang bakery ni dgn sedalam2nya...dan amat bharap agar Allah sentiasa melorongkan rezekiNya buat kami sekeluarga...amin dan al-fatihah....

No comments:

Post a Comment