Wednesday, February 8, 2012

My anniversary @ 6/2/12

assalamualaikum sumer...

dh lama xjengah n hupdate dis blog...kemain sibuk lg...since CNY dat's day smpi la ni...

bila dh mula berblog ni, mknanyer dh free le sket masa...

nk citer sket psl anniversary gue 2 ari lepas..

xde le yg spesel...cuma kali ni ada kelainan sket...tu pon slps 13thn...

mesti korang yg kenal rapat ngan aku bley teka kan??? buat pertama kali le aku hasilkan kek anniversary aku sdiri...klu x mesti tertonggeng2 kt kedai2 kek dok memilih kek utk nyambut spesel day ni konon2nyer le...

tp ttp le kek yg sama...moist choc cake - peberet aku tu - dulu, kini dan selamanyerrr...

utk ari bsejarah tu aku sediakan 2biji kek...satu utk dihantar ke umah mertua, n satu lg utk family aku sdiri...

sbg mengenang jasa derang 14thn lepas yg bsusah payah menguruskan mejelis keje kawin aku tuh...

THX to all my lovely family....doakan kami berdua kekal hingga ke akhir hayat...buat suami...thx sbb tlalu bnyk bsabar dgn prangai isterimu yg ntah hape2 nih...

Add caption
Menu sampingan selain kek :

2kotak XL pizza - spesel oder from my pren
Samosa goreng
Meehon sup

+  Lemon Citrus sbg penghilang dahaga n penghilang pedas dek cilipadi yg mmg mantop pedasnyer...

@ my mom house @ 5pm @ 6/2/12...

No comments:

Post a Comment