Sunday, February 12, 2012

Wa kena beb!!! huh...

today @ 12/2/12...santek lak tarikh tu...sesuai ngan 'ong' anak2 jante aku yg 2 horang ni...

apa x ongnyerrr...aku ngan suami dh kena palau riban2 nyer amount ari ni...

yg sorang umur 14...
yg sorang umur 11...
bila 2org ni dh bbunyi...ehhh yg sipompuan kenit ni pon mngenget2 gak nk menda yg sama...adoyaiiii

selera bdk2 skang, mmg perabihkan duit mak bapak je kejenyer...

tp masalahnyer mak bapak mmg cari duit utk anak2..bknle nk me'mua'kan...dh lama pon derang mntk...berulang2 pmintaannyer...kena marah jgn ckple...ceramah mingguan, ceramah perdana, segala bentuk tazkirah dh puas aku hamburkan...tp spesis masuk tinga kanan....kuar tinga kiri...otak dan akal mmg xdigunakan sepenuhnyer...

at d' end...cair gak ati kitaorg selaku makbapak yg mmg klu bley nk anak2 riang slalu...walaupon huaaaaaa....xdpt beli talibisen......(kata mahmod jun pon)....



PENANGAN FIXIE....3bijik beskal aku gembat ari ni...senyum tokey kedai beskal tu sbb dpt pegang duit aku yg keras2 n panas2 lagik tuhh....

HUWAAAAAA......2-3thn lg maunyer sorang mntak moto, sorang nk kete...sorang nk bla..bla...

memang cpt botak pala haku laki bini...

Apapn, bila tgk muka anak riang, rasanyer riban2 yg kuar tu xde apa2 bbanding ngan muka derang yg ceria tuh....

Mudah2an segalanyer dipermudahkan Ya Allah...amin

No comments:

Post a Comment